أحبك - منتديات ومضات

أحبك - منتديات ومضات


نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أحبك

لما تشوفيني ملهوف وبموت عليكي من الخوف اعرفي اني ..........
لما تلاقي غيرتي فوق الحدود
وفي نفس الوقت عطوف وودود اعرفي اني ..........
لما تلاقي عيوني من السهر دبلانين وكلي شوق وحنين اعرفي اني ......
لما تلاقي حروفك محفوره في وريدي والرقه في لمسة ايدي اعرفي اني.......
لما تلاقي الضحكه في عيوني ساعت وجودك اعرفي اني ........
لما تلاقي الشوق على جبيني وهمسك يسبقه حنيني اعرفي اني ..........
لما تلاقيني عن الكون بعيد وانا معاكي
ونسيمي يسبق هواكي اعرفي اني .........
لما تلاقي البسمه فوق شفايفي مرسومه
لما هلالك يطل بقدومه اعرفي اني ..........
لما تشوفيني وانا جايلك الفرحه في عيوني واللهفه في جفوني اعرفي اني .........
لما تلاقي طيفك واخدني لبعيد
وكل يوم معاكي بحس بطعم جديد اعرفي اني ..........
لما يوحشني صوتك وانا عمري ما سمعته اعرفي اني ........
لما احفظ طريقك وانا عمري ما مشيته ولا رجعته اعرفي اني........
لما اكون عارف ملامحك وانا عمري حتى ما شفتك اعرفي اني .......
لما الدنيا تضحكلي لحظة رجوعك اعرفي اني ........
لما قلبي يدمع لو شافت عنيه دموعك اعرفي اني..........
لما السهر يدوبني وشوقي ليكي يغلبني اعرفي اني..........

اعــــــرفـــــــي
بـــــل تأكـــــدي 

اني 
احــــــــــبــــــــــــك
و
احــــــــــــبـــــــــــــك
و
احــــــــــــبــــــــــــك

كل ما ارجوه ان تتركيني احبك كما اشاء
بلا اطراء على حبي او استياء

بقلمي
حسين كمال

0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.