عادي - منتديات ومضات

عادي - منتديات ومضات
 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة



بتقولي انها غير كل البنات اللي عرفتهم
وانها ست البنات
وانها هتسهرني ليلي
وهتكون سبب عذابي وويلي
ولو سبتها هخسر كتير
واني مش هلقيلها بديل
واني كلي على بعضي في سماها طير
واني زي اللي راحوا
منهم اللي مات
ومنهم اللي بيداوي في جراحه
له انا مش هكون شهيد هواكي
ولا هاسهر ليلي اطلب راضكي
انا اللي هكسر غرورك
وانهي من حياتي دورك
انتي بالكتير في قصتي كمبرس صامت
تعرفي انا ليه هسيبك
وهاقلع من ارضي جدورك
وهامحي من سمايا غرورك
وانضف من هوايا طيبك
لانك معرفتينيش
لانك افتكرتي اني من غير معرفش اعيش
كلي اللي قبلي كانو عرايس بخيوط في ايدك
الا آآآآآآآآآآنا
بتحركيهم كيف ما تحبي
دول كانو قلوب ضعيفه وجبانه
له انا بقولهالك وكلهم واقفين قصادي
انتي بالنسبالي عادي
مش انتي الحب الكبير
ولا انتي اخر البنات
ولا انتي السهر ولا السهاد
ولا انتي ست البنات
انتي بالكتير عادي 
انا بيكي ومن غيرك قلبي فاضي
انتي فاكره اني من غيرك هموت
وينقطع من كلامي الصوت
والا فاكره اني طيرك
اللي مينفعش يكون لغيرك
كنتي عايزه تأسريني
تسقيني غرورك وتشربي حنيني
تبقي غلطانه ووهمانا مش آآآآآآآآناكل اللي قبلك كانوا فاكرين اني ليهم
ولما يسيبوني ويرجعولي
هجري واركع بين اديهم
كانو فاهميني غلط
ميعرفوش ان قلبي كيف الصخر
وان علاقتي بيهم زي المراكبي والبحر
لما يقرصه جوعه يفرد قلوعه
ولما ياخد مالبحر خيره يرسي على شطه
وينساه ويدور على غيره
هو كدا طبعي ولا يمكن اتغير
اللي يتكبر عليه يبقى فعيني صغير
كنتي فاكره اني مربوط بين اديكي
ولما تمشي هركع واقول حرام عليكي
مترحليش اوعى تمشي متسيبينيش
انا من غيرك معرفش اعيش
تبقي غلطانه ووهمانه مش آنا
كل اللي قبلك كانوا فاكرين اني ليهم
واني لعبه بين اديهم
وهما بالكتير جرة قلم على حيط الزكريات
ومع اول غلطه كانوا بالنسبالي عادي
مفهمونيش ومفهمتينيش
وكنتوا فاكرين اني من غيركم معرفش اعيش
وهيفضل طبعي كدا ولا يمكن اتغير
اللي يتكبر عليه يبقى في عيني صغير

بقلمي
حسين كمال

0 التعليقات:

إرسال تعليق

صمم هذا القالب المدون ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين | تم التصميم بإستخدام مصمم نماذج بلوجر ونفخر بتعاملنا مع بلوجر | جميع حقوق التصميم محفوظه كحقوق ملكيه فكريه.